HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Olivia Rouyre

SPRING TRY-ON CLOTHING HAUL! | Olivia Rouyre

9484 ratings | 242679 views
TRY ON CLOTHING HAUL FOR SPRING! showing you guys the stuff I got from urban outfitters, brandy, nike, adidas, topshop, etc :)) Subscribe and join the family!: https://goo.gl/alfyIy Check out my last video!: https://youtu.be/jqGq9kuelhk love you babes so much!! hope you guys enjoy this videoooo ___ Follow Me! Instagram: @oliviarouyre Twitter: @oliviarouyre Spotify Username: oliviarouyrehttps://youtu.be/7K-ImQCFRwU Snapchat: oliviarouyre ___ If you are a company wanting to work with me or want me to review your product, email me at: [email protected] :) FTC: This video is not sponsored, all opinions are my own
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (449)
Teaghan Marie (1 month ago)
I am new and I'm totally subscribing 1 like=one more subscriber for Olivia
Ugly Bratz (3 months ago)
Your style is cute ;D subscribed
Paige Thames (3 months ago)
here at 303K :)
Annika Harding (4 months ago)
brandy brandy brandy brandy brandy brandy brandy brandy brandy brandy
Olivia Combs (4 months ago)
I love your name😉❤️
Yena Pae (4 months ago)
olivia u know that lululemon is lifetime warranty?
emily rose (4 months ago)
“Tight day needs”... uhh okay then (:
Lydia Kress (5 months ago)
Why r u sooooooo pretty?! 😍😍😒😒😜😜
Robyn Wijne (5 months ago)
You're beautiful livvv
jicel oof (5 months ago)
WOOOOOU
sofia gobin (5 months ago)
wow if i could have any wardrobe i would have yours. i’m legit obsessed
Lily Shapiro (5 months ago)
your style is so so cute girlie obsessed with everything you got! :)
LifeOfLia (5 months ago)
I need to have a “civilized” conversation with those 129 people who disliked this.
LifeOfLia (5 months ago)
You were celebrating 200K but you’re already almost at 300K! Wish you the best ❤️
Laura K (5 months ago)
wow! You have a great sense of style <3
problematicstan (6 months ago)
Your body is goals
Carla McDonald (6 months ago)
I HAVE THE BLUE ADIDAS SWEATSHIRT AND ITS AMAZING !!!! its like wearing a blanket to school 10/10 would recommend
Naiomi Lofranco (6 months ago)
I luv yur style gurl
Naiomi Lofranco (6 months ago)
Woooooh!!
Nathalie Chaaban (6 months ago)
You sound like Brooke Butler sometines lol
Hanin Ven (6 months ago)
heyy babes!!! use my code "hanin20" for a 20% discount at https://llenora.com/
Fikayo Iredele (6 months ago)
Where did u get the denim jacket in your thumbnail??
Olivia Rouyre (6 months ago)
Brandy Melville!
callmebyurmomsname (6 months ago)
"let's go slide in and get our juice" the whole vine played in my head
Olivia Rouyre (6 months ago)
hahahaah good
Isk H (6 months ago)
Do u have any hair on ur body/arms/face??Im so jeloaus ❤👌😍😍
Mads (6 months ago)
You’re so cute and pretty Ly💗!!
Kayla C (6 months ago)
Join me on Poshmark, the #1 app to buy & sell fashion. Shop 5,000+ brands at up to 70% off! Sign up with code KAYLA1595 to save $5: https://bnc.lt/focc/AIqrR9QP3M
Summer Lemma (6 months ago)
New Subscriber​!
Autumn Childers (6 months ago)
how old are you?
Olivia Rouyre (6 months ago)
18!
Ivy Aiken (6 months ago)
*I need to go shopping so bad*
Ivy Aiken (6 months ago)
I live in australia and there’s no Brandy Melville and they don’t ship here so I’m really sad.
Ivy Aiken (6 months ago)
That navy and red striped shirt was so freaking cute! And your gorgeous!!!
kay v (6 months ago)
It’s unfortunate that brandy doesn’t have different sizes
Saqina Qamilia (6 months ago)
Gosh her waist is so small I think its like xxxxxxxxs or smth bruh Im legit plus she's got a gorgeous face like whut
Sadie Van Breemen (7 months ago)
SHE IS SO CUTE OMG
L L (7 months ago)
like your styyyylee
Maggie Fultz (7 months ago)
What was the App you said??
maddie yea (7 months ago)
love this sm you are gorgeous xx
Ryley Mulholland (7 months ago)
If you guys like ethically made clothing, are an animal lover and/or are vegetarian/vegan I have a great company for you to check out! Its called wholesome culture and you can use the link wholesomeculture.com/wholesome and use code "Wholesome" for 15% off! You will love it!
Pearl Lu (7 months ago)
DAMN GIRL, LIKE YOU SO BEAUTIFUL!! I SUBBED!!
Kayla ay (7 months ago)
what’s zawful. btw you should do a zaful video!!
Sar Howard (7 months ago)
I LOVE YOU SO MUCH so gorgeous ❤️❤️
Lilly Gallinoto (7 months ago)
"Medium or large so it can be oversized" 😐😑
Gracie Ginter (7 months ago)
I know people hate youtubers that do this but, I'm really inspired by Olivia and she's definitely made me want to become a youtuber... if any of you can check out my two videos (LOL) that would be absolutely amazing! I'm not the best at it but I love having peoples input and if it could come from a fan base that i'm in, that would be even better:)
Maia Gacha (7 months ago)
You are Glowing Gorgeous! 😍
hihellolah (7 months ago)
you're so nice and pretty!
nina Zigic (7 months ago)
I love this video. you're so cute and I love your style, but do you listen to Pink Floyd even lmao
Olivia Rouyre (7 months ago)
haha thank you!! and yes I do haha
Isaknoe (7 months ago)
I’m so excited that you’ve been this successful and I have a screenshot in my camera roll since you were at 10k and I just love your videos
Olivia Rouyre (7 months ago)
aww ily thank you!
A (7 months ago)
i just bought the yellow pink floyd tee today
A (7 months ago)
super cool to have similar styles
Beth Morton (7 months ago)
the way you said Zaful hahah
Isabel Wey (7 months ago)
Who the fuck just screamed im wearing an earpiece hello
Isabel Wey (7 months ago)
Its okay i love u still bb
Olivia Rouyre (7 months ago)
HAHA sorry bb
issa (7 months ago)
<333
lil davidson (7 months ago)
you deserve so many more subs im
Olivia Rouyre (7 months ago)
aw thank you
Reese Marley (7 months ago)
loved this liv :) please do another week in workouts and a what i eat in a day xx
Reese Marley (7 months ago)
ahhhh yesss tyyy :)
Olivia Rouyre (7 months ago)
doing a what I eat in a day soon!!
lucresia lopez (7 months ago)
How tall are you?
Olivia Rouyre (7 months ago)
5"7!
Issa Shanty (7 months ago)
I love u olivia💕
Olivia Rouyre (7 months ago)
love you more!
Alisha (8 months ago)
This is late but I love your necklace it’s so dainty and cuteee 💓
Olivia Rouyre (7 months ago)
aww thank you!
Carolina Pinglo (8 months ago)
that sweater with the bear on it is really cute, i wish it came in a mens size because my bf would love that
Olivia Rouyre (7 months ago)
aww haha maybe you can find one similar somewhere!
Victoria Nguyen (8 months ago)
what size is the triangl bikini?
Olivia Rouyre (7 months ago)
xs!
Anna D (8 months ago)
"COME GET Y'ALL JUICE!" (scream) (oven breaks) - vine
Olivia Rouyre (7 months ago)
MY FAV
Morgan King (8 months ago)
I love the way you edited the video
Olivia Rouyre (7 months ago)
aw thank you!
Mariah Cid (8 months ago)
"The possibilities are endless," def just subscribed lolll
Olivia Rouyre (7 months ago)
aww haha thanjs
Maisie Liu (8 months ago)
omg yessss
Koala16 Kaptain (8 months ago)
At 2:28 when she talks about the app what's the app name?????
Koala16 Kaptain (7 months ago)
Thanks so much 🖒 (btw youre so amazing love you)
Olivia Rouyre (7 months ago)
dote shopping!
Jill Paguirigan (8 months ago)
Please post another video of your skin care routine!
Olivia Rouyre (7 months ago)
coming soon!
Mara Gheorghiu (8 months ago)
how tall are you
Sophie Curie (8 months ago)
can you please stop screaming, my roommate is sleeping in the room next to me and I don't want him to wake up and get angry lol okay thanks bye
Olivia Rouyre (7 months ago)
hahahahah omg sorry bb
Islam Harami (8 months ago)
that adidas windbreaker 😍
Alexa Anne (8 months ago)
i LOVE all the sweatshirts you got! // omg i need those striped brandy pants, and the jean jacket :((
Lola Andlee (8 months ago)
QUALITY CLOTHING HAUL
juliiebae (8 months ago)
Im obsessed with Urban Outfitters! The items you got are so cute.
Lucy Thomas (8 months ago)
be a model alreadyyyyy
Lucy Thomas (8 months ago)
workout routine video??!!!
mikamergal (8 months ago)
Girrrl i luv everything u got! 😍🖤
Renee (8 months ago)
I love this liv and your so boujee I love it
D D (8 months ago)
How much do you weigh? Hope you don't mind me asking :))
lily elizabeth (8 months ago)
This is my first video watching and I lover her already she’s so pretty and funny!!
Shreeya K. (8 months ago)
first time watching your videos and can i say wow you are seriously body goals. also you're really pretty too
Taylor Jones (8 months ago)
Urban is my faveeee
Robyn’s Edits (8 months ago)
“WOAHHHHH” reminded me of Quincy vines😹👌❤️ iconic little Quincy the doggo😌❤️
brooke boone (8 months ago)
WOAH
Izzie Last (8 months ago)
Hey, was wondering how tall you are as I love your trousers <3 but not sure if they would fit me? Thankyou xxx
AKx22 4 (8 months ago)
Love love
Olivia Finstad (8 months ago)
You look so good in the brandy trousers! Love your style 💗
Josip Josipović (8 months ago)
you will get lots of SCREW
Rebecca Musie (8 months ago)
love haulls
beesauce (8 months ago)
wish i had ur body ;-;
BubblyVanilla. (8 months ago)
I like your Try-on videos xD
Vanessa Gozali (8 months ago)
what camera does she used?
Olivia Rouyre (7 months ago)
canon rebel t5i!
richalle cangas (8 months ago)
urgh you set of clothes haul are beautiful!
typicalsam (8 months ago)
new subbie! love ur style + the way u edit 💗
KK Pohly (8 months ago)
How does your skin glow. What. How
Olivia Rouyre (7 months ago)
omg what thank you! doing a skincare vid soon!
Bethanya Abebe (8 months ago)
i did a spring haul video and a spring lookbook on my channel, check it out guys
Annika. 31 (8 months ago)
do a what I eat in a day plss
lauren emelia (8 months ago)
i’ve recently noticed that a lot of old trends from like the 90s are coming back and i lav it
Cristina Diaz (8 months ago)
I love the whole set up, the music, the clothes, and THE VIBE!
maxine adriane (8 months ago)
loving ur hauls!!❤️
jaime (8 months ago)
Do you play sports?
Anna Jirásková (8 months ago)
You've super cool style, everything is soo nice❤ And your body!!? It's perfect 🙏🏻🙌🏻
Carly Medico (8 months ago)
Love when you do hauls! I just made my first try on hauls 🤗❤️
Bella Kallon (8 months ago)
do you like cropped clothing?
Olivia Rouyre (7 months ago)
very much so yes.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.