HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: UhOhBro

Funny Jokes (In English)

1446 ratings | 39482 views
My songs are now on Apple Music! Search "Onision" :) ♥ Exclusive Videos For Onision Patrons: http://patreon.com/onision ♥ Onision Shirts: http://onision.spreadshirt.com ♥ Onision on iTunes: https://itunes.apple.com/us/artist/onision/422119584 ♥ Onision Books: https://amzn.to/2Jx9EWP ♥ Buy Onision's Clothes: https://poshmark.com/closet/onisionshirts Streaming ♦ Onision on Twitch: http://twitch.tv/onision ♦ Onision's YouNow: http://younow.com/onision YouTube ♣ Onision's Comedy Channel: http://youtube.com/onision ♣ OnisionSpeaks: http://youtube.com/onisionspeaks ♣ UhOhBro: http://youtube.com/uhohbro Other Channels ♣ OnisionGames: http://youtube.com/onisiongames ♣ Laineybot: http://youtube.com/laineybot Social Media ♠ Instagram: http://instagram.com/onision ♠ Twitter: http://twitter.com/onision ♠ Facebook: http://facebook.com/onision ♠ Tumblr: http://onision.net Extra ☻ Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Onision ☻ DA: https://onision.deviantart.com/ For more UhOhBro videos, just click here: https://www.youtube.com/watch?v=yjJ-Fa-wlzg&list=UUf574zNwJnOr_1qdoT7tdGQ Thank you for liking, subscribing, commenting & being a member of my YouTube channel!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (86)
UhOhBro (8 months ago)
LIKE if you drink water. DISLIKE if you are Frank Johnson from Toronto Canada.
Queen (8 months ago)
UhOhBro ew water.. Who tf wanna keep living
fuck ass (8 months ago)
UhOhBro I love Andy Biersack!
Lucian (8 months ago)
UhOhBro what if I'm both
ashleys kast (1 month ago)
wow some of those jokes are so corny like watching an old school Batman episode
Funny Jokes (2 months ago)
Enjoy Funny Jokes in English. In this website http://www.funnyjokesinenglish.com you can enjoy all kinds of funny jokes like dad jokes, adult jokes, kids jokes, science jokes, medical jokes, Christmas jokes etc.
Lord Xenomorph (3 months ago)
All hail onision
vickyraja rajpoot (3 months ago)
Thank you
Alice Kitty (6 months ago)
💜
sakura_rain (7 months ago)
Those "jokes" bored the shit out of me, I think my whole life went grey, they're not even funny enough to be anti-jokes
hailey howard (7 months ago)
I love your videos they always make my day better
Sasuke Uchiha (7 months ago)
"Who needs April Fools when your whole life is a joke" wELL JOKES ON YOU KARMA BECAUSE THAT'S MY BIRTHDAY
Clair Marchand (7 months ago)
Clicked thumbs up right away 🤣
michaylla brissette (7 months ago)
Greg, I've been watching your videos for quite a while and every time you post another it is just all the more entertaining. I can't wait for you to post your next one. Keep up with the creepy masks.
TwiztedSkull (7 months ago)
lol that pornhub joke was brilliant
christina hammer (7 months ago)
@OrganizationXII
Gaza Way (7 months ago)
You know what, bless ur heart😂
Ethel Brand (8 months ago)
This is hilarious😂😂😂😂😂
emily x (8 months ago)
the accents had me crying thank you greg
Sterlynz Satlalmuan (6 months ago)
👍
Kawaii kitten Cupcake (8 months ago)
I legit love u so much You're so honest and funny liked and subscribed Its so hard to find good quality content on YouTube 💖💖😇
Evil Doll (8 months ago)
The biggest joke of all here is you, Greg.
Ayberch (8 months ago)
YESSSS he's back on track 😂 "You know what an adult will ask you?" HAHHAHAHAHAHA I love the ending too "i guess she gave up on training them... 'n' just ate them" lmao I agree with the teacher-school subjects quote though XD
Depressie Jesse (8 months ago)
Didn't you try to steal SpongeBobs car?
Mackenze Morris (8 months ago)
I saw karma!
hearteXoh (8 months ago)
I love me a good ole knee slapper! Psa, Greg wore the mask to hide his giggles... Youre not fooling anyone here! 😶😶😂
Flooower Chiiild (8 months ago)
your voice imitations are racist.
Natalia Cole (8 months ago)
Lol I actually found some of those funny
Binbina zoremmawia (8 months ago)
Is that Denis Cyplenkov's arms on the thumbnail.
umamah gangat (8 months ago)
Love u onision
CultClassic/ DeadInside (8 months ago)
WHY
Amelia Tettle Flutes (8 months ago)
Ok the Kristen one was actually kinda good tbh...
Amelia Tettle Flutes (8 months ago)
Omg thx ily
Kat.M (8 months ago)
I love the "English" ones! :)
Álvaro García (8 months ago)
He is so amazing
GunBlood (8 months ago)
I love you man. Love your videos!
A. S. Afterlife * (8 months ago)
For the one about the earrings, he was cheating and pretended they were his so he wouldn't get caught.
Hannah Lover (8 months ago)
I love these funny jokes ....in English
Rip
Kasidy Miller (8 months ago)
This video made me wanna die. Yes its because of the damn jokes i stg
because _snickers (8 months ago)
I'm bored really really bored but I still love you
Leah Camponion (8 months ago)
Forget him luring fans into his sex basement... He gonna kidnap them fans... 😂 (sorry, the mask inspired this joke)
Hey Onision 😜
HeatherRose 36 (8 months ago)
HAVE you announced that you are debating vegan gains yet??
UhOhBro (8 months ago)
I mentioned it on Discord.
HyunjinsNunbit (8 months ago)
I've been on this channel for too long *sigh* I love it a little too much
Ece Black (8 months ago)
I.. I just got cancer
chris c (8 months ago)
Greg, I've been watching your videos for a very long tim eand I wanted to thank you for making videos. They're always made me super happy, and I can't even begin to explain how much I enjoy, you and Lainey always make me day anddddd I'd like to request more Death Note videos if possible ;3 Also, do you know if you're gonna meet up with Mato again? I love both of you guys so much,
chris c (8 months ago)
I love you so much Greg, I love these videos. ;-
Jaila Taylor (8 months ago)
Greg you’re a very handsome man and I love your videos
nikkinoivern (8 months ago)
hilarious
I Love You (8 months ago)
Onision, you're so terrible at reading. Why do you rush all the time? Take it slow and read it with expression.
Christina Garcia (8 months ago)
react to memes of yourself
chris c (8 months ago)
I think he's already done that
Sophie Richardson (8 months ago)
Christina G YES
retroradical (8 months ago)
I love you onision!
Adam Cjs (8 months ago)
Hi 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Adam Cjs (8 months ago)
UhOhBro omg hi 😀😀😀😀😀😀😀😀
UhOhBro (8 months ago)
Hi
Sarah Nash (8 months ago)
Notice me?.....
XxkawaiimangoxX MSP (8 months ago)
Hello..I'm bored
Lemon Boy (8 months ago)
Loving the mask lol
XxkawaiimangoxX MSP (8 months ago)
Love you Greg <3
Sarah Nash (8 months ago)
Oh Hi <3
XxkawaiimangoxX MSP (8 months ago)
How are you and Lainey :P ?
UhOhBro (8 months ago)
We ok.
XxkawaiimangoxX MSP (8 months ago)
ARLY
Klayton Anderson (8 months ago)
You're so friggin awesome
yai BTS (8 months ago)
Hello Greg, how are you?
Sofia Di Gennaro (8 months ago)
These look like things my mom would post on Facebook.
coolness13 - (8 months ago)
When you click on a new video and there’s no good comments....
Sofia Di Gennaro (7 months ago)
*aggressive snort* how dare you
Winter S (8 months ago)
Love you g
Mo Wolf7889 (8 months ago)
I love your videos! Please keep up the good work
lizmarie velazquez (8 months ago)
Hayy
Santos8085 (8 months ago)
I love you Greg
Kaylee Marie (8 months ago)
6th
Brian Bays (8 months ago)
Woo
a oky (8 months ago)
quality content lmao love you
Blackstar (8 months ago)
Woohoo nice onision
Calvin lee (8 months ago)
Well welll
xXELMOxCULTXx (8 months ago)
Hello
UhOhBro (8 months ago)
Hi
Lucian (8 months ago)
Love ya onision

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.